יום שישי, 26 בנובמבר 2010

התפוח לא נפל רחוק מהעץ !

שלום לכולם! קודם כל אני חייבת לכם התנצלות על כך שלקח לי הרבה זמן לפרסם פוסט חדש, אבל לצערי יש לי סיבה מוצדקת: בתחילת השבוע עברתי תאונת דרכים.
וכיוון לא בוכים על החלב שנשפך, תרשו לי לעבור לנושא יותר משמח ולהציג את דפי אלבום הראשונים שלי!

בזמן שבחרתי את התמונות, שמתי לב לדמיון המופלא שיש בין יובל לאבא שלו.  וזה לא הכל!  גם מעיין דומה לי כמו שתי טיפות מים כשהייתי בגילה. לכן, חשבתי להקדיש את הדפי האלבום הראשונים שאני מכינה לדימיון של הילדים לבעלי ולי או כמו שאומרים "התפוח לא נפל רחוק מהעץ". לפניכם התוצאות:

 יובל ואבא רני כמעט בני שנתיים


מעיין ואמא בנות חמש


אמא, מעיין ויובל


ובתור אמא גאה, תרשו לי להציג עוד דף שהכנתי למעיין ויובל 


 זהו להפעם, בפעם הבאה אציג בפניכם את המיני אלבום שהכנתי במפגש scrap cafe האחרון שהיה אצל אליס מ- my punch. סוף שבוע נעים!

ג'וד

4 תגובות:

  1. כל כך שמחה שיצאו לך דפי אלבום מתוקים כל כך. המשיכי כך.
    עינת ק.

    השבמחק
  2. הי עינת,
    תודה על המחמאה, האמת שבזכותך החלטתי גם אני לנסות את מזלי ולהכין דפי אלבום מעוצבים.
    תודה!

    השבמחק
  3. שמחתי להכיר אותך במפגש אצל אליס :)
    הדפים מתוקים אבל הדף האחרון פשוט מקסים בעיני!
    האותיות והפרחים מתאימים בול ומוסיפים מאוד :)
    לי-אור

    השבמחק
  4. הי ליאור,
    גם אני שמחתי להכיר אותך במפגש אצל אליס.
    מקווה לפגוש אותך שוב.

    השבמחק

תודה שבחרת לשלוח תגובה לפוסט. התגובה תפורסם לאחר שאאשר את פרסומה.
ג'וד
Thank you for send me a comment. The comment will be plublished after been approved. Have a nice day! Judith

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...