יום שישי, 24 בדצמבר 2010

פרח מניפה ב- 5 דקות

כמו שכבתי בפוסטים קודמים, אני אוהבת מאוד להכין פרחים.
בפוסט  "מסגרת, מסגרת עוד מסגרת וקנבס גם" שכתבה מיה מהבלוג "המכורה לסקראפ", מיה ספרה על סדנה שעברה שבין היתר הכינו המשתתפות פרחים בצורת מניפה. כיוון שמאוד אהבתי את הפרחים, החלטתי לנסות את מזלי ולהכיון בעצמי פרח מניפה.

כמו שאתם מכירים אותי, כשמדובר בפרחים, אני אוהבת להכין הדרכה מצולמת!!! אז לפניכם הגרסה שלי לפרח מניפה:

חומרים:

- 2 רצועות של קרסטוק מדוגם באורך 12" (30 ס"מ) ברוחב שאתם מעדיפים - במקרה שלי רציתי להכין פרח גדול ולכן בחרתי ברוחב של 4 ס"מ.
- דבק.
- עיגול קטן בקוטר 1" או כל קישוט שרוצים להדביק במרכז הפרח.

שלב 1:
מקפלים את שתי הרצועות בצורת מניפה.


שלב 2:
לוקחים את אחת הרצועות שקיפלנו בצורת מניפה ובוחרים צד שיהיה מרכז הפרח.
בצד שבחרנו שמים דבק בין המרווחים של המניפה למעט הקצוות שלא קופלו.

שלב 3:
סוגרים את המניפה ומהדקים בעזרת האצבעות את הקצה בו שמנו את הדבק כך שנוצר חצי פרח.

ככה נראה חצי הפרח אחרי שהדקנו את החלק בו שמנו את הדבק.


שלב 4:
לוקחים את הרצועה השניה שקיפלנו בצורת מניפה ושמים דבק באחד הצקוות שלא מקופל על מנת להדביק אותו לאחד הקצוות של החצי פרח שיצרנו קודם. המטרה היא להדביק את הקצוות כך שיווצר המשך לקיפול של המניפה.


שלב 5:
שמים דבק בין המרווחים של המניפה (בחלק שעוד לא הדבקנו) ובקצה שנותר בחצי פרח הראשון שיצרנו (בדיוק כמו בתמונה).
מהדקים קודם בעזרת האצבעות את הקצה בו שמנו את הדבק כדי ליצור את חצי הפרח השני ובסוף, מחברים את קצוות הפרח כדי לסגור אותו.


ככה זה נראה אחרי שהדבקנו את הכל.



 שלב 6:
מדביקים במרכז הפרח את העיגול או כל קישוט שרוצים לשים במרכז הפרח - אפשר להדביק כפתור, פקק של בקבוק או כל מה שעולה על דימיונכם.


אפשרויות לשדרוג הפרח:
על מנת ליצור פרח יותר מיוחד אפשר לגזור את אחד מקצות הרצועות בעזרת מספרי זיגזג או בעזרת פאנצ'.


ועכשיו תורכם להכין פרח מניפה!

2 תגובות:

  1. הי ג'וד בעבר ניסיתי להגיב לרשומות שלך ומשום מה לא הצלחתי... אני שמחה שהפעם כן!!!
    הייתי בסדנה של מיה המדהימה (בעצם גם הסדנה היתה מדהימה!) ואין צורך להדביק את הקיפולים אלא בסוף כשמניחים את האלמנט (כפתור,פרח או כל דבר שאת רוצה!)
    אימוש5

    השבמחק
  2. הי אימוש5
    תודה על הטיפ! לא חשבתי עליו.
    שיהיה לך שבוע פורה!!!

    השבמחק

תודה שבחרת לשלוח תגובה לפוסט. התגובה תפורסם לאחר שאאשר את פרסומה.
ג'וד
Thank you for send me a comment. The comment will be plublished after been approved. Have a nice day! Judith

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...