יום שלישי, 7 בדצמבר 2010

ימי הקיץ החמים

בפוסט "התפוח לא נופל רחוק מהעץ" ספרתי לכם שהחלטתי לנסות את מזלי ולהכין את דפי אלבום מעוצבים בפעם הראשונה בחיי.
כדי לדעת האם אני בכיוון, פרסמתי חלק מהתמונות בפורום עיצוב אלבומים וכרטיסים בתפוז וגם בקומונה הבית הפתוח לעיצובים בנייר . לשמחתי קיבלתי תגובות חמות וגם כמה ביקורות בונות שעזרו לי להבין שהדפים שעצבתים יפים אבל חסר להם משהו.

תוך כדי ששוטטתי בפורום קראתי את ההודעה של מומין וסנופקין בה פרסמה לינק לסרטון הווידאו שצילמה בזמן שהכינה דף אלבום שלדעתי יפהפה.
אחרי שראיתי את הסרטון נפל לי האסימון לגבי מה שהיה חסר בדפי האלבום הראשונים שהכנתי ואחרי שוטטות בבלוג של מומין האצבעות "גרדו לי" והתחלתי לעצב דף חדש שקראתי לו "ימי הקיץ החמים". לפניכם התוצאות:


מבט מקרוב על הפרפרים


ולפני שאסיים, קשה לי שלא לכתוב על האסון הכבד שפקד אותנו בסוף השבוע.
אי אפשר היה להישאר אדיש לחדשות ולתמונות.
אני מאחלת מכל הלב החלמה מהירה לפצועים וכואבת את כאבם של המשפחות שאבדו את יקירם. יהיה זכרם ברוך!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שבחרת לשלוח תגובה לפוסט. התגובה תפורסם לאחר שאאשר את פרסומה.
ג'וד
Thank you for send me a comment. The comment will be plublished after been approved. Have a nice day! Judith

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...