יום שבת, 15 בינואר 2011

מתחם התחנה בתל אביב - יפו

לכבוד יום הולדתי ה- 37 שחל ב- 3 בינואר, רני (בעלי היקר) ואני החלטנו לבלות יום כייף ביחד.

בתוכנית: ביקור במתחם התחנה שנמצא על הגבול בין תל אביב ליפו, ליד נווה צדק. אחרי שהשארנו את הילדים בגן, נסענו לכיוון תל אביב. כיוון שהיום היה יפה והינו במצב רוח של חגיגות הצלמנו לא מעט (תיכף יוצגו ההוכחות לכך), טיילנו בין החנויות היפות שיש במתחם וקינחנו בבראנצ' בבית קפה.
המקום נפתח במאי 2010 והוא פשוט יפה. יש בו הרבה בתי קפה, חנויות מעצבים (בעיקר בגדים ותכשיטים) ובהחלט שווה ביקור. מומלץ לבקר במקום באמצע שבוע כי בסופי השבוע המקום עמוס מאוד.  במתחם יש חניון ענק שהכניסה אליו זולה יחסית - 13 ש"ח (כניסה חד פעמית).
ועכשיו - שלב התמונות:

הכניסה של המתחם




הרחבת המרכזית


ועכשיו, תרשו לי להציג כמה תמונות יפהפיות שבעלי המוכשר צילם

החנות של מיכל נגרין


מתוך החנות של הגר סתת


 פינת קפה


ככה נראנו אחרי הבראנצ' (צולם בצילום אוטומטי)


ואחרי שבילינו בוקר נפלא, נסענו לכיוון דרך יפו - רחוב החשמל לטיול בין חנויות היצירה שם קניתי חומרים להכנת תכשיטים ומסגרות מעץ.


אני מנצלת את הפוסט כדי לספר על השינויים שהכנסתי בבלוג:
בוודאי שמתם לב (לפחות כך אני מקווה), ששיניתי קצת את העיצוב של הבלוג. אז לא רק שהכותרת שודרגה ומיקום הדפים זכה למקום של כבוד מתחת לכותרת הבלוג אלא, הוספתי לינקים חדשים להדרכות מצולמות בנושא סקראפ שמאוד אהבתי.
מיותר להגיד שאתם מוזמנים לבקר בדף המשודרג ל""הדרכות מצולמות סקראפ".

4 תגובות:

  1. מזל-טוב ליום הולדת :) ולעיצוב החדש!!!

    השבמחק
  2. לי-אור
    תודה רבה על הברכות. מקווה שאהבת את השינויים.

    השבמחק
  3. מזל טוב ליום הלדתך, עושה רושם שביליתם יום מקסים!
    העיצוב החדש מאוד יפה, נגיש ונוח!
    יופי של קישורים להדרכות!
    אימוש5

    השבמחק
  4. אימוש 5,
    תודה רבה על האיחולים, זה היה אחד מימי הולדת המוצלחים שהיו לי.
    שאני שמחה שגם את אהבת את השינויים שעשיתי בבלוג.

    השבמחק

תודה שבחרת לשלוח תגובה לפוסט. התגובה תפורסם לאחר שאאשר את פרסומה.
ג'וד
Thank you for send me a comment. The comment will be plublished after been approved. Have a nice day! Judith

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...