יום שבת, 19 במרץ 2011

חג פורים, חג פורים חג גדול לסקראפרים

חג פורים הגיע ואיתו שני דברים שאני אוהבת: משלוחי מנות ומסיבות תחפושות.

לקראת פורים, התארגנה בקומונה הבית הפתוח לעיצובים בנייר החלפת משלוחי מנות ובפעם הראשונה, נטלתי חלק בהחלפה.
למזלי, הייתי צריכה להכין את משלוח המנות לאורלי שמיר.  אמנם זאת הייתה משימה לא פשוטה כיוון שאורלי כל כך מוכשרת שדרש ממני לא מעט תכנון בהכנת המשלוח, מצד שני, כיוון שאני מכירה את אורלי, היה לי קל להכין משהו ש"ידבר אליה". לכן, הכנתי עבורה קופסת מתכת מטופלת בה היו מאפינס ואוזני המן והוספתי לה קצת ממתקים, מחזיק מפתוח וכרטיס ברכה פורימי.
לצערי, סיימתי להכין את המשלוח בדקה ה- 99 ולא הספקתי לצלם אותו, לכן הפעם לא אוכל להציג בפניכם מה שהכנתי, אבל ביקשתי מאורלי שתצלם את העבודות שלי ואני אציג אותן בפוסט שאני אעלה בשבוע הבא.

ביום רביעי שעבר (16.03.11) קיבלתי את משלוח המנות ש-eva133 שלחה לי. 
eva133 הכינה עבורי קופסא מקסימה מלאה בממתקים (שמעיין ויובל מאוד שמחו שהם הגיעו!) שמשמשת אותי לאחסון הסרטים שלי, כרטיס פורמי מקסים, חמסה מדהימה ולבסוף היא הכינה לי סט של שרשרת ועגילים תואמים!!!

בהזדמנות זו אני רוצה להודות שוב ל-eva133 על המשלוח המדהים!!!


מעבר להחלפה לכבוד פורים, אליס מ- my punch  ארגנה מסיבת סקראפ פורימית.
כיוון שזאת הייתה מסיבת פורים, התבקשנו להתחפש ואני בחורה ממושמעת כך שהתחפשתי לליצן החצר.
המסיבה הייתה ממש כייפית, הינו שם כ- 25 בנות שהגיעו מהצפון הקרוב (בנימינה), מהדרום וכמובן מהמרכז.
במסיבה פגשתי בנות מקסימות שהן גם חברות שלי וגם הכרתי בנות מאוד מוכשרות שאני עוקבת אחרי הבלוגים שלהן.
אליס כהרגלה, פינקה אותנו במתנות וארגנה גם כמה אתגרים.
עינת קסלר העבירה לנו מיני סדנא בה הכננו מיני אלבום מדף אחד של קארדסטוק ובקיצור היה שם שמח מאוד!

הנה כמה תמונות מהמסיבה:




במסגרת האתגרים שהיו במסיבה, התבקשנו להכין משהו שמבוסס על סדרת ילדות. כיוון שאליס דאגה לעדכן אותנו מראש לגבי האתגר, היה לנו מספיק זמן לתכנן מראש מה להכין. לכן, החלטתי להכין לאתגר קופסת ממנו של אריק ובנץ מרחוב סומסום, שהם בעיניי אחת מהדמויות הכי מזוהות עם הסדרה המקורית.
כך נראית קופסת הממנו (מבט על)

מבט מהצד


חג פורים שמח לכולכם!!!! 

2 תגובות:

  1. הקופסה מקסימה. היה כייף לראות איך את יוצרת אותה. ונעים להכיר (:

    יעל

    השבמחק
  2. הי יעל,
    גם אני מאוד שמחתי להכיר אותך, בעיקר כי אני מאוד אוהבת את העבודות שלך.
    מחכה לפוסט הבא שלך :-)

    השבמחק

תודה שבחרת לשלוח תגובה לפוסט. התגובה תפורסם לאחר שאאשר את פרסומה.
ג'וד
Thank you for send me a comment. The comment will be plublished after been approved. Have a nice day! Judith

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...