יום ראשון, 27 במרץ 2011

מקורות ההשראה שלי

הפעם, במקום לעלות עבודות שלי, החלטתי לכתוב על האתרים / בלוגים שאני אוהבת לבקר או במילים אחרות - מקורות ההשארה שלי.

כמו כולנו, יש לי כמה אתרים / בלוגים שאני אוהבת לבקר על מנת לקבל רעיונות חדשים לעבודות שלי:

האתר הראשון שאני אוהבת לבקר הוא  craft gossip :
באתר הזה יש מלא לינקים לעבודות שונות בעולם ה- craft. החל מעבודות עם נייר, תפירה
פיסול, פיסול בבצק סוכר, בישול, עיצוב, ציור ומה לא.
למעשה, באתר הזה הגושלים מעלים קישורים לפוסטים שהם כותבים בכל מיני נושאים הקשורים לעולם ה- craft, כך שיש מבחר עצום של רעיונות.
ברגע שנרשמים לרשימת התפוצה, מקבלים מייל על בסיס יומי עם כל הקישורים שהועלו ביממה האחרונה. בנוסף, מופרסמים גם כל מיני candy's או כמו שהם קוראים לזה "give away". במילה אחת: מומלץ. בשתי מילים: מומלץ מאוד.

הבלוג הבא בתור שאני אוהבת לבקר בו הוא  free digital stamps
האמת היא שאני קצת משוחדת לגבי הבלוג הזה, כיוון שלא רק שאני אוהבת לבקר בו אלא, גם מפרסמת בו את ה- Freebies או בעברית חותמת אלקטרונית חינמית, שאני מעלה בבלוג בימי ראשון.
בבלוג הזה, מפורסמים על בסיס יומי לינקים לבלוגים / אתרים המעלים Freebies בכל מיני נושאים.
אחרי ששומרים במחשב שלכם את ה- Freebie שאהבתם, אפשר לדפיס אותו על כל דף שרוצים כדי להשתמש בו כקישוט בעבודות שאתם מכינים .

הבלוג של יעל קונדסונים קטנים ועוד
יעל היא יוצרת מדהימה. העבודות שלה צבעוניות ומדויקות. בעיקר אני אוהבת את הקנווסים שהיא מכינה.
יעל יוצרת בתחום הסקראפ, תופרת וסוגרת או במילים אחרות "אשת אשכולות".
במסיבת הסקראפ הפורימית שאליס מ- my punch ארגנה, הכרתי את יעל ואת אחותה מיכל וראיתי איך ב- 20 דקות יעל יצרה לוח מגנטי למקרר מדהים!


הבלוג של Adiya ילדים... יצירה... ומה שביניהם... 
אני ממש אוהבת את הבלוג הזה. מעבר לעבודות בתחום הסקראפ, Adiya תופרת ינשופים מקסימים ביותר ורוקמת עבודות מדהימות.
Adiya חגגה יום הולדת לפני שבוע (20.03.11), כך שאני מנצלת את ההזדמנות ומאחלת לה הרבה מזל טוב!


הבלוג של mel stampz
בבלוג הזה יש שפע של הדרכות, Freebies, תבניות וכל מה שצריך כדי ליצור עבודות בתחום הסקראפ.
הבלוג מאוד מוכר, כך שאני בטוחה שלא מחדשת הרבה, אבל מבחינתי הוא מקור גדול של רעיונות חדשים וממליצה בחום לבקר בו.

האתר של Dawn - ע dawns stamping thoughts
באתר הזה יש מלא הדרכות מצולמות בעיקר בנושא כרטיסי ברכה, פרחים וכו'. רוב ההדרכות ש- Dawn מעלה מצולמות בווידאו, כך שאפשר ליצור ממש יחד איתה את העבודות שלכם.
Dawn גם מוכרת ציוד לסקראפ ולמעשה היא מיני אימפריה.
באתר הזה מצאתי לא מעט רעיונות נחמדים לכרטיסי ברכה וממליצה בחום לבקר בו.

ועכשיו תרשו לי להציג כמה אתרים שהתחברתי אליהם לאחרונה, אחרי שהחלטתי להתחיל את צעדי הראשונים בעולם של תפירת בובות.

האתר הראשון הוא  my owl barn
כמו שכתבתי בפוסט "שלג בא לבקר", כמעט 9 שנים שיש לי חולשה לינשופים.
האתר הזה מוקדש כולו לאנשים שאוהבים ינשופים. יש בו הרבה Freebies, רעיונות לתפירת בובות בצורת ינשוף ובעיקר הוא מעלה הרבה עבודות של יוצרים מתחומים שונים שהמכנה המשותף שלהם הוא ינשופים. אני מאוד אהבתי וממליצה עליו בחום.

 האתר הבא שאני ממליצה הוא  embroiderers guild
אל האתר הזה הגעתי אחרי שניסיתי למצוא הדרכות מצולמות כיצד לרקום את הקצה של הבובות העשויות מלבד (כמו ש- Adiya עושה).
האתר מסביר בצור ממש פשוטה את הצורות הבסיסיות לפיהן רוקמים.
מומלץ לכל מי שרוצה להתחיל לרקום.


עד כה פינת ההמלצות, בשבוע הבא אני אעלה עוד תמונות מהעבודות שהכנתי.

6 תגובות:

  1. איזה כיף לקרוא שהבלוג שלי נותן לך השראה :-)
    אני רואה שיש לנו כמה אתרים ובלוגים משותפים כמעוררי השראה...
    ותודה על איחולי המזל טוב!

    השבמחק
  2. היי גוד',
    איזה בלוג מתוק יש לך!
    קודם כל תודה על הפרגון (: שמחה להיות מקור להשראה, ושמחתי להכיר.
    בשנית, חלק גדול מהבלוגים שפרסמת לא הכרתי, ואני בדרכי להציץ בהם. איזה כייף (:

    יאללה, מחכה לראות עבודות (:

    יעל

    השבמחק
  3. Adiya
    אכן יש לנו כמה אתרים / בלוגים משותפים.
    כמו שכתבתי העבודות שלך ממש יפות ונותנות לי רעיונות מה להכין.
    מקווה שנהנית ביום הולדת שלך.

    השבמחק
  4. יעל,
    תודה על המחמאות!
    מקווה שגם את תאהבי את האתרים / בלוגים שהמלצתי עליהם.

    השבמחק
  5. תודה על השיתוף.

    חלק מהאתרים/בלוגים מוכרים.

    קבלי קישור לאתר של ריקמה:

    http://www.ramayam.com/embroidery/Frameset_embroidery.html

    מקווה שיהיה לעזר.

    ליאת ורסנו

    השבמחק
  6. ליאת,
    תודה על הלינק!
    שימושי ביותר.

    השבמחק

תודה שבחרת לשלוח תגובה לפוסט. התגובה תפורסם לאחר שאאשר את פרסומה.
ג'וד
Thank you for send me a comment. The comment will be plublished after been approved. Have a nice day! Judith

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...