יום שישי, 27 בינואר 2012

הדף הראשון שלי לסקיצה החודשית של פרימה - My first scrapbook page for the mounthly sketch at Prima's blog

אני מאוד אוהבת את המוצרים של חברת Prima. אם זה היה תלוי בי הייתי קונה את הכל!
אחרי שהתבלטתי רבות, החלטתי לנסות את מזלי ולשלוח דף משלי לתחרות של הסקיצה החודשית של הבלוג  של Prima. למה התלבטתי אתם שואלים, כי לתחרות נשלחים מאוד דפים מעוצבים של יוצרות מאוד מוכשרות כך שהתחרות ממש קשה. מצד שני, אני אהבתי את הדף שהכנתי כך שגם אם הוא לא יועלה לבלוג של Prima, זכיתי להכין עוד דף שאני אוהבת.

I love the Prima Company's products. If  I could, I would buy all the products!

This is the first time that I send my own scrapbook page  for the monthly sketch contest at Prima's blog. It took me a long time to decide that I want to send my scrapbook page. Why? You probably ask - Well, the competition is  hard, every mounth  a lot of talented ladies send their pages and the chance that my  page will be choose is not so hight. On the other hand, I loved the page that I made ,so even if my page won't be choosed by Prima's blog, I love it!

זאת הסקיצה לחודש ינואר - This is January's sketch


וזה הדף שהכנתי - This is my scrapbook page


מבט מקרוב על חלק מהקישוטים - A closer view of the embellishments




5 תגובות:

  1. שלום ג'וד,

    אני נמצאת בתחילת הדרך של SCRAPBOOKING.
    בבלוג שלך ראיתי הרבה עבודות יפות.
    תוכלי להגיד לי מה את עושה עם גודל התמונה 10:15 כשאת צריכה להקטין אותה או להכניס שתי תמונות במקום אחת ואחר כך לחתוך ?
    הבנתי שבחנויות צילום לא כל כך עושים את זה.

    תודה מראש,
    אולגה

    השבמחק
    תשובות
    1. הי אני מקווה שאני מבינה את הכוונה שלך:
      כאשר אני רוצה להדפיס תמונה בגודל קטן שיתאים למיני אלבום או שאני רוצה שתהיה בגודל 10X7 - אני נעזרת ב-picasa
      אני יוצרת לי קולג' בגודל 10*15 בו אני מכניסה שתי תמונות שמצולמות באותו כיוון (שתי תמונות ש"עומדות" או שתי תמונות שהן לרוחב). אחרי שאני יוצאת את הקולג' אני מדפיסה אותו כתמונה אחת בחנות צילום וחותכת את התמונה לחצי בבית (כך יוצאת לי תמונה קטנה ואני חוסכת בעלויות ההדפסה כי אני מקבלת 2 תמונות במחיר אחד)

      מחק
  2. הבנת את הכוונה שלי ,
    תודה רבה

    השבמחק

תודה שבחרת לשלוח תגובה לפוסט. התגובה תפורסם לאחר שאאשר את פרסומה.
ג'וד
Thank you for send me a comment. The comment will be plublished after been approved. Have a nice day! Judith

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...